Isnin, 9 Julai 2012

Menjinakkan Amoi Sophie Part 1

Aku ada lah seorang juruteknik yang bekerja di sebuah kedai komputer di Johor. Sebagai juruteknik, kerja aku adalah merepair komputer lah. Walaupun official masa kerja aku dari pukul 9 pagi sampai 6 petang, aku selalu jugak buat overtime sebab juruteknik komputer bertauliah cuma aku sorang jer. Memang ada juruteknik lain, tapi itu semua budak lepasan SPM kerja sini sebab tak tahu nak buat apa lepas habis periksa. Suruh diorang tukar power supply ker, bersihkan virus ker, pasang hard disk ker tahu lah diorang. Suruh diorang buat benda susah sikit takut hancur komputer pelanggan. Tapi tempat kerja aku tak bagi mana-mana staff stay dalam kedai lepas dah tutup. So biasanya kalau banyak sangat kerja, aku bawak laptop atau CPU tu balik. Mesti korang fikir, uii, takkanlah bos percaya sangat sampai bagi bawak balik. Kalau nak tahu, lepas aku dapat degree, aku terus kerja sini. Bos tu pun bapak sedara aku pun. Masuk hari ni rasanya dah dekat 5 tahun aku kerja sini. Gaji macam cikai, tapi aku ada bisnes online, so aku tak lah pokai sangat. Dipendekkan cerita, ada satu hari tu aku kena jaga depan. Biasanya aku tak jaga service counter, aku biasanya kat warehouse buat repair. Hari tu si Salmah budak receptionist tu MC, sebab cashier pun bizi jugak, aku terpaksa ah tolong dekat depan. Tapi hari tu, adalah satu hari sorang amoi ni datang kedai. Dia ni pakai blouse ketat dan short skirt, dengan cekak tebal kat rambut dia. Halus betul tangan dia, sampai tak sampai hati tengok dia susah payah mengangkat cpu gedabak dia tu, yang aku tolong angkatkan dari bonet kereta dia bawak masuk kedai. Mula-mula aku tak perasan dia sangat, cuma perasan badan hourglass, kaki panjang dan halus dan bontot padat dia dari belakang. Aku ingat malam ni boleh lah aku melancap bayangkan kaki dan badan amoi tu merengek rasa batang pelir melayu aku. Tapi bila aku letak saja CPU tu atas meja service counter, dan aku tengok amoi tu betul-betul, aku terus jatuh cinta siut. Amoi ni pakai spek. Rambut dia diikat ponytail. Muka dia dengan spek nampak cute, sophisticated, tapi bila aku agak muka dia tanpa pakai spek, batang aku terus mencanak. Badan dia pun first class. Bahu kecik, tangan halus, tetek besar (banding dengan badan halus dia nampak besar giler lah). Rambut dia, fuyoh halus dan lurus bukan main, sampai kipas angin aircond pun boleh tiup rambut dia macam dalam iklan shampoo. Cakap dengan dia pun susah gak. Sepanjang dia bercakap tu, batang aku mengeras saja, sampai aku tak berani bergerak, takut orang nampak. Suara dia halus, lembut, manja, sampai aku tak sengaja terbayang bunyi yang dia akan buat masa puki cina dia kena lanyak atas katil aku. Dia punya senyum pun, fullamek, jatuh iman aku (kalau aku ada iman lah). Kemudiannya baru aku tahu yang dia pernah join Ms Malaysia-Chinese tapi tak pass sebab tak pandai jawab soalan. Aku fikir masa tu, kalaulah amoi cun ni awek aku, mesti seronok konek aku ni. Sekarang pun dah melompat-lompat nak puki cina, inikan pulak kalau jadi awek aku. Memang sure lah siang malam kena tibai dengan adik sayang aku ni. Berbalik kepada cerita, lepas aku bukak casing tu, amoi ni cakaplah yang masa dia angkat barang, terlanggar CPU tu sampai jatuh. Dia cuba on balik tapi dia sudah tak mahu. Aku cakaplah nanti aku check satu-satu. Sebab dah petang sangat dan dia ada hal, aku janji kat dia yang aku akan call balik dalam 2-3 hari. Dia setuju, isi form (nama dia Sophia Lai Mei Ching) dan terus blah. Yang menyakitkan hati aku tu, sepanjang bercakap tu, dia tak pernah pandang aku betul-betul pun. Tengok tablet dia jer. Kalau tengok aku pun, dia tengok dengan pandangan menghina, macamlah aku ni sampah. Aku cakap dalam hati, "Takper ko, malam ni aku lancap pada muka berspek ko tu." So malam tu aku bawak balik dua PC. Salah satunya amoi tu punya lah. Malam tu akupun test lah amoi tu punya PC. First aku check power supply. OK, tak ada masalah. Pastu motherboard, memang ada masalah, check guna kanta pembesar nampak ada komponen kaki dah patah. Tapi sebab aku ni perfectionist, aku check jugak ah benda lain. First time aku tengok ada perempuan pakai hard disk 1 Terabyte. Aku pun tak ada 1 Terabyte dalam PC personal aku, mahal nih. Lepas tu aku teringat amoi ni punya bitch attitude dan aku pun selongkar hard disk dia, mana tahu dapat jumpa gambar snapshot dia ker, boleh buat lancap. Kat partition C aku tak jumpa apa-apa, benda benda OS biasa jer. Tapi kat partition D, aku tetiba musykil. hard disk size 800 gig, free space 10 gig, tapi file & folder dia tak sampai 1 gig pun. So aku turn on invisible folders, keluarlah 2 dua folder dan tiga txt file. Aku bukak text file title 'contacts.txt' dulu. Tu dia! Nama, nombor telefon, email, YM, MSN, ICQ, alamat rumah, alamat kampung, semua ada. Siap ada tulis sekali M dan F sebelah nama tu. Aku pun check si Sophie ni punya address. Address pertama kat Serdang. Tapi address kedua dia dekat jer dengan rumah aku kat Johor nih. Sama taman pun. Lepas tu aku check pulak text file title 'pass.txt'. Fuiyoh! Password untuk setiap online account dia ada tulis dalam ni. Ada yahoo, msn, facebook, friendster, youtube, alt.com, asianfriendfinder, adultfriendfinder, collarme, asianbrides. Bawah tu ada lagi address yahoogroups yang dia join. Ada sweetasiangirlforblackloving, inuyashafans, yellow clits for white dicks, gangbang central, rapemeroughly, incest sisters, melayukongkekamoi, amoi bodoh, gadis cina untuk playboy melayu. Aku fikir, oh, ada can ni. Tapi yang tak bleh blah nyer group titled blackmailme4ever. Haha, sakit betul amoi ni. Pastu aku pun bukaklah folder title 'pics'. Dalam tu ada beribu-ribu folder. Aku bukak yang title 'party with khairul'. Aku tengok thumbnails, ada ratus-ratus gambar. Salah satu gambar tu menarik perhatian aku, so aku bukak, keluarlah gambar sorang amoi tengah cowgirl batang sorang laki melayu atas kerusi. Dia telanjang bulat dengan tetek dia kat muka lelaki tu yang masih berpakaian. Belakang lelaki tu pulak ada sorang amoi telanjang bulat jugak tengah gesel tetek putih dia pada bahu lelaki tu. Aku tekan next, kuar gambar amoi berdua tu tengah french kiss dalam posisi sama, tapi lelaki tu hisap tetek cowgirl. Lebih kurang 10 gambar kemudian, amoi gesel tu pulak cowgirl lelaki tu, sedang amoi cowgirl berdiri belakang amoi gesel sambil gosok perut dan tetek amoi gesel. Lepas tu aku perasan dalam picture preview tu tulis DSC55012stellacowgirlkhairubcharlenerabastella.jpg. Aku pusing balik, rupanya memang ada tulis DSC55002stellakisscharlenecowgirlkhairul.jpg. Tak nampak dari thumbnails tadi. Aku close, tengok balik contacts.txt tadi, terus jumpa nama dua-dua amoi tu. Charlene Hor Peng Min dan Stella Hor Peng Yin. Kat sebelah nama diorang ada tulis 'twin of (nama diorang)' dan 'sister of (nama diorang)& Yasmine Hor Peng Peng. Aku check situ, Yasmine duduk serumah dengan dua adik perempuan dia ni, mesti alamat rumah family. Tak jauh pun dari rumah aku, lain taman jer. Lepas tu aku bukak pulak txt file lagi satu yang titled 'participation.txt'. Dalam tu ada nama amoi, dengan folder dan video apa dia ada dalam. Aku tengok Charlene dan Stella tak banyak sangat, lebih kurang 20 folder pics dan 9 folder video setiap satu, tapi itu pun banyak sama. Tapi Yasmine, dia sorang saja ada dalam 33 folder pics dan ada 15 video. Contohnya 'yasminewithbfkhairul', 'yasminedeflowered', 'yasmineintroducingsisters' dan 15 video bertarikh dan bermasa tertentu. Aku bukak video pertama, nampaklah sekumpulan couple cina dan mix di merata-rata dalam living room tu. Yasmine duduk atas sofa dengan khairul. Video shaky, biasalah video amateur. Lepas setengah jam, semua couple mula kongkek. Ada jugak lelaki yang dah penat, bagi saja amoi dia pada lelaki lain. Aku pun tak perasan bila adik aku terpancut. Tau-tau seluar aku dah melekit. Lepas mandi, aku tak pakai seluar dalam balik, kain pelekat jer, sebab aku plan nak pancut banyak lagi. Aku tengok balik 'participation.txt', carik nama Sophie Lai Mei Ching. Banyak gila file yang ada dia. 1422 folders dan 327 videos! Aku bukak lah satu folder, sophiefirsttime. Dalam tu ada ratus-ratus gambar Sophie si amoi cun tadi kena telanjang, tetek kena perah, kena hisap, rambut kena tarik, bagi blowjob, kena kongkek, pastu kena gangbang ramai-ramai sambil nangis. Aku tak tahan terus lancap tengok muka slutty dia masa kena gangbang. Kalau korang tak pernah nampak muka amoi stim masa kena henjut, memang korang takleh bayangkan lah. Kelakar pulak ada banyak suara perempuan cheer dia dalam bahasa cina. Pastu aku tengok yang lain pulak, random pilih video yang ada dalam list participation dia. Video ni pulak tunjuk si sophie ni tengah cium sorang lagi amoi cun sambil buat lesbian seks. Bukan diorang jer, ada 6 lagi girlcouples buat lesbian seks. Tiba-tiba aku rasa nak check balik plak siapa amoi lesbian yang lain-lain tu. Kalau ikut mahu ajer aku pancut lagi tengok amoi-amoi lesbian tu, tapi perut rasa lapar lak. Pergi makan dulu. Lepas makan aku sambung balik lancap. Esoknya aku pergi kerja, dah plan dah balik rumah nak lancap pada muka si Sophie tu. Sambil fix komputer kat kedai tu, aku sambil tengok ah berapa harga hard disk 1 Terabyte, nak bali satu, save semua gambar si Sophie tu dalam hard disk baru tu, kuikuikui. Tapi sekali, mak aih, hampir RM3000 satu tu. Macam harga beli komputer baru. Aku fikir loaded gile si Sophie nih. Kereta dia pun bukan calang-calang tu. Lepas tu aku terfikir, hek eleh, tak payah ah aku beli sendiri. Aku cakap jer ah hard disk dia rosak, apa susah. Tapi malam tu aku lancap tak ingat, sebab besok aku nak suruh si Salmah tu call amoi kemaruk seks tu cakap motherboard dan hard disk dia rosak. Malam tu jugaklah aku jumpa satu video si Sophie ni kongkek anjing. Fuh first time aku tengok ada betina cakap bahasa melayu kongkek anjing, siut. Priceless! Transkrip dia macam ni lah: Sophie: (merangkak atas lantai, camera belah kiri dia) Min Hui, I change my mind lah. Min Hui: Eh no can lar. You said you want, now I bring Victor you don't want pula. Amoi 1: (pijak kaki kanan Sophie) Ya hor. Last time want, now don't want, where can. Sophie: (tengok amoi 1) Min Lai, I don't want lah. Min Lai: Ng tat! You don't want fuck dog, dog fuck you lor. (kepala anjing masuk skrin) Sophie: (anjing hidu puki dia) Ehh, what's that? Get it away. (sophie goyang-goyang bontot dia) Min Hui: (pukul kepala Sophie) Diu leh! Got Victor hard, now don't want. Lelaki 1: (angkat anjing tu letak atas badan Sophie, cuma tinggal kaki belakang kat belakang bontot Sophie) Don't care about that so hai lar. Min Lai: (pegang kote anjing) Eh Sha Li, you help me put Victor's cock inside Ching-Ching. Sorang lagi amoi masuk skrin, dia raba bawah kangkang anjing tu, pastu Sophie menjerit. Sophie: (menjerit sakit) Aduh aduh, sudah masuk. Dengar lah ada bunyi perempuan cheer dalam bahasa cina. Lelaki 2: Fuweh! Sophie kongkek anjing siut. Sophie dah mula rasa sedap, dia kongkek balik anjing tu. Lelaki 3: Sekarang Sophie dah kena tanda dengan anjing mesti lepas ni dia nak rasa batang anjing lagi. Lelaki 1: Ya lor. Sophie sudah jadi bat po! (sophie mengejang cum) Min Lai: Tengok hor, Ching-Ching suka orang panggil dia bat po. Lelaki 2: Bat por tu amender? Lelaki 1: Itu perempuan punya anjing lah, Mat. Mat: Oh, anjing betina lah ya? Hey bat por, seronok tak kena kongkek dengan batang anjing? (dia gosok kepala Sophie, sambil Sophie kejang cum lagi) Min Hui: Lu tengok lah Mat. Dia suka betul orang panggil dia bat po. Lelaki 3: Ish, susah ah nak sebut benda tu. Cuba try bahasa melayu. Eh anjing betina, sedap tak batang anjing tu. (Sophie kejang dan cum lagi) Mat: Fuweh! Dia cum lagi, berapa banyak dia boleh cum? (Sophie senyum pada kamera) Zan, ko cuba buat lagi. Zan: Anjing, seronok tak? Ko nak beranakkan anak anjing tak? (Sophie kejang lagi, mata dia pusing ke atas, mulut terbukak luas) Mat: Weh, aku tak tahan lah macam ni. Anjing pun anjing lah. Amoi anjing, ko hisap batang melayu aku ni. (dia kongkek mulut Sophie sambil Sophie kena kongkek dek anjing tu) Masa tu aku dah tak tahan, pancut dalam tisu tengok muka anjing cina tu kemaruk batang. Aku decide lain kali mesti mahu tengok video ni lagi. Esok harinya si Salmah ni pulak merengek cakap dia kena marah dengan amoi anjing tu. Aku tanya dia kenapa. Dia cakap amoi tu marah kena cas sampai RM3400. Aku suruh dia pass kat telefon aku. Aku angkat jer, fuh, berdesing telinga aku. Langsung takleh cakap apa-apa. Aku dengar jer ah dia memekak kat telinga aku dekat 10 minit. Dia dah mengah baru aku bagitahu dia yang dia punya motherboard dan harddisk sudah rosak masa jatuh. Pastu aku kena marah balik. Dalam hati aku masa tu aku cakap, amoi ni memang nak kena dengan batang aku ni, baru jinak sikit. Pastu aku bagi lah pulak kompromi ngan dia, kalau dia trade-in harddisk lama dia, dapat potong harga sikit harddisk baru tu. Motherboard memang dah kong dia trade-in pun aku taknak, buat menyemak jer. Pastu aku cakap ah lagi, aku installkan amender yang dia nak sambil backupkan semua data dia. Akhirnya dia setuju pada harga RM2800, termasuk harddisk baru, motherboard baru, backup dan install everything. Seronok betul aku malam tu. Aku copykan semua tu dalam harddisk baru, termasuk OS everything, dan aku labelkan harddisk lama tu sebagai rosak (sedangkan ok jer). Pastu aku dengan kebijaksanaan aku yang tiba-tiba muncul, aku installkan teamviewer dan spyagent dan buat dia start setiap kali window start dan running di background, tanpa keluar dalam system tray. Pastu aku buat-buat rajin install semua jenis spyware detector, antivirus software, pastu aku buat dia overlook folder dan software teamviewer dan spyagent. Fuh, aku memang hebat. Kalau sesiapa tak tahu teamviewer tu software untuk control komputer lain melalui internet. Masalah teamviewer kalau ko guna komputer dia masa dia tengah guna, memang straight dia dapat tahu lah. Itu lah masanya guna spyagent. Spyagent running stealth kat background, ko buat apa pun, check apa pun dia tak tahu. Lepas tu aku lancap balik tengok video dia dengan amoi lain kena kongkek dengan batang melayu pulak. Seronok betul amoi-amoi tu kena kongkek dengan batang melayu. Buat stim konek aku bila diorang merengek manja mintak batang melayu tu kongkek puki cina diorang dalam-dalam. Sambil kena kongkek tu ada jugak amoi cina tu yang frenchkiss dengan amoi sebelah atau depan dia, sambil gosok-gosok tetek sesama sendiri. Esoknya pulak aku tengok video si Sophie ni minum air kencing dari batang pelir india. Nak tergelak aku tengok muka seksi dia dan rambut panjang lurus dia basah kena kencing. Pastu bila dia tadah lidah dia bawah konek hitam tu, terpancut air mani aku. Bukan saja sebab dia hisap kencing india tu, tapi jugak sebab kontrast sangat kulit hitam india-india tu dengan kulit putih cina Sophie. Aku berazam malam tu aku mesti benamkan batang pelir aku dalam lubang pantat si amoi gersang nih. Pastu aku bukak balik video Sophie kena kongkek dengan anjing, sambung aku berenti haritu, dan cum berkali-kali. Esoknya masa nak return PC, kaki aku lenguh dah batang aku rasa melecet. Pastu bila aku pandang balik amoi tu dari bilik belakang masa dia datang ambik PC dia, batang aku keras balik. Next time aku cerita macam mana aku blackmail cina betina sombong tu jadi hamba konek melayu aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan