Jumaat, 10 Oktober 2008

Malam Yang Indah

Pada hari khamis malam jumaat aku terlah berjanji dengan seorang gadis bernama nor untuk menelifon dia. Nor ialah seorang gadis yang cantik dan berumur baru 16 tahun dan masih bersekolah x. Ketika itu aku berumur dalam 17 tahun kami selalu bertemu semasa pulang darisekolah.selalunya kami bertemu di belakang sekolah dan berbual-bual biasa lah anak muder kan. Sambil berbual bual dia menyuruh saya telipon dia malan nih apa lagi saya cakap tak dak masaala setelah lama kami berbual sampai pukul 4.00 petang jadi saya pun pulanglah.

Pada pukul 8.00 malan saya pun kerluar rumah pergi telipon lah kat nor sambil kami berbual terasa boring lah biasa lah kan. Jadi Nor menganjak aku pergi ke rumah dia naik ikut pintu tingkap saya rasa serba salah nak pergi atau tidak, jadi saya berani kan diri dan saya menbuat keputusan sangup pergi ke rumahnya, jadi malan itu malam yang idah bagi saya apa bila sampai kerumah nor saya pun seyap seyap naik ke rumahnya semasa itu Nor hanya memakai kain batik dan baju kemejat sahaja saya pun duduklah dalam bilik nya di atas katil sambil baca buku cerita.
Pada pukul 12.00 malam saya terasa boring jadi saya cakap kat Nor saya teringing sangat nak duduk atas pehanya. Tapi Nor menolak saya dan dia cakap gatal. Saya tak kira, saya nak jugak. Jadi saya pun memeluk nya sambil tangan kanang saya menbuka baju nya.

"Jangan lah... Malu lah saya...!" Katanya sambil cuba menepis tangan saya.

Apa lagi. Lagi kuat lah nafsu saya. Lagi kuat lah saya memeluk dia sambil tangang kiri saya mula menbuka kain yang dia pakainya.

Akhirnya Nor tingal seluar dalam dengan coli aja. Aku pun mula mencium bibirnya dan dia kelihatan telah merasai nikmat. Saya pun tangal kan pula pakaiyan saya. Lepas tuh telanjang bulat lah saya.

Apa lagi, saya pun tangal kan lah semua pakaiyan Nor. Kami sama sama telanjang. Saya hanya mahu nikmat romen je. Batang saya keras terpacak kat peha Nor. Nor memegan batang saya. Aduh amat nikmat sekali. Dia pun mula melacap kan batang saya. Lepas tuh dia menyunruh saya masuk kan batang saya kat dalam patat dia. Saya pun masuk kan batang saya.

Teryata Nor masih anak dara lagi. Sunguh ketat patat dia. Susah betul nak saya masuk kan batang saya. Tapi lama kelamaan masuk jugak batang saya kat patat dia. Nor hanya memenjamkan mata. Pelahan lahan saya pun mula lah henyut batang saya. Acara tarik sorong tu aduh nikmat sekali.

Saya rasa setelah 25 minit saya menhenyut kan batang saya. Saya rasa sudah sampai kemuncak lalu saya lepas kan kat dalam patat Nor. Terbeliak mata nya kerana saya telah lepas kan air mani kat dalan.

"Kenapa lepas kan kat dalam.... Susah lah Nor nanti....!" Keluhnya pada saya.

Saya pun buat tak dengar je lalu mencabut batang saya dari patat dia. Saya pun memakai pakaian saya dan Nor pun memakai semula pakaiannya. Lepas itu saya pun duduk kat atas tingkat.

Lama jugak kami berbuat pasal nikmat yang kami lakukang tadi. Sampai lah pukul 3.00 pagi saya pun balik lah ke rumah. Kat rumah saya melacap pula. Keesokkan hari, saya nampak Nor letih je. Mukin kerana semalan kami buat karja. Saya rasa amat puas sekali kerana telah merasa nikmat yang hebat.


Nukilan
"CARGAS88@hotmail.com"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan