Sabtu, 13 September 2008

Fantasiku - Teman Email

Ihikss.. ni email yg aku tulis kat teman cyber sex aku.. korang baca la kalau suka.. saje aku reka cerita dlm email nih.. tak de kene mengene antara yg idup atau yg dah mati.. rekaan semata2.. ok yer babai...

Hai... apa kabar cipap kau tu?harap2 dapat sabar menunggulidah aku ni utk jilat cipap kau.. aku lepas save email kau terus balik umah tido.. pas tu terbangun.. aku lancap kan kote aku.. masa tu aku bayang kang la sorang les isap kote akuu dan aku fuck dgn kau.. best siutt.. banyak jugak air mani aku kuar.. bila dah kuar air mani tu.. tentu le lepak kejap.. penat sih.. tertido lagi.. aku bangun2 je ada member dah masak kan nasi.. pulih sikit tenaga aku.. lepas tu aku rehat2 dlm sejam.tak leh pikir lain la.. tek terlena plak mata aku ni.. asik nak pikir pantat jee..aku pon nak mandi la kan.. mandi wajib.. masa mandi tadi aku sabun cukup2 kote aku.. sambil2 tu aku urut lagi.. ingat nak kasi lancap satu round.. pikir2 kesian plak kat adik aku tu.. esok dah la aku ada final eexam.. lepas mandi siap2 sume aku terjumpa satu pembaris kayu.. pangjang 6 inci... rupa2 nya 6 inci tu 15cm.. panjang jugak la tu... nanti aku nak ukur lagii la kote aku ni sebenar nya 6 inci ke 7 inci kalau stimm.. (stim biasa) setahu aku kalau stim maut memang panjang dia lebih dari biasa..

Aku nak urut la kote aku kasi panjang,aku ada minyak dhob.. kata org bleh besar dan panjang kote ni kalau di urut.. ada la cara2 urut kote ni... aku dah belaja dgn member aku.. member aku plak belaja dgn penjual minyak dhob ni.. penjual minyak dhob ni dah nak kawin bln 8 nanti.. aku di jemput ke majlis perkahwinannyer. sedap la dia bleh test miyak dhob dia.. tapi kau jgn risau laa.. aku yakin kote aku ni lagi power dari kote dia sebab dia tu rendah dan kurus je org nyer.. kalau dia urut kote dia baru naik sama dgn kote aku.. kalau aku urut plak kote aku.. memang tak leh lawan ler.. aku ingat nak suruh kau urut kan kote aku dgn minyak dhob tu laa.. kau buat elok2 skit... kang terpancut kang membazir jee.. bila kote dah panjang.. mesti la dia punya rasa pon bertambah lazat.. kalau dapat masuk kat pantat pompuan dara.. memang tak carik org lain dah pompuan tu..pulak2 kote tu bulih hayon lama2.. macam kote aku laa.. (ntah laa aku tak test lagi ni)

Kau kata nak kolom kote aku ker?aku teramat la suka nyaa.. ni aku sedang membayang kan kau kolom kote aku niii.. sambil2 aku menaip.kau tak pernah kan kolom kote laki?aku harap jgn la kau kolom kote laki selain kote aku ni.. aku nak sedia kan kote aku ni khas utk mulut kau.. hihihihii.. aku nak urut sampai la kita jumpa..kalau boleh kau telan la air mani aku masa aku nak pancut tu.. kau sedut power2 nyaa.. bila lepas kuar air mani tu.. kau terus sedup sebab akan rasa geli2 kat kote aku.. masa tu mesti terangkat2 la punggung dan kaki aku.. kau terus je kolom sampai kote aku naik balik..bila dah naik tu..

Aku la pulak nak jilat cipap kau.. masa tu cipap kau dah berair dah,siap banjir kilat lagi. tak cukup mulut aku nak isap semua air tu.. siap ngalir kat bontot kau.. dah bertakung banyak2 kat bontot kau tu aku hirup laa sambil jilat bontot kau pulak.. jari aku gentil kelentit kau.. ahhhhh kau masa tu mesti meraung gilaaa... aku tengok tangan kau dah meramas tetek kau sendri.. kau merayu kat aku suh masuk kan kote aku kat cipap kau. aku pon taruk bantal bawah ponnggong kau.. kuakkan kaki kau.. pas tu parking kote kat alur cipap tu.. basah jee kote aku.. sebab air kau meleleh2.. sambil kiss molot kau aku ramas tetek kau.. kote aku plak aaku gesel2 kat kelentit kau.. kau meronta2.. aku pelok kemasss2.. kau dah tercungap2 tak cukup nafas. aku senyum je la tengok kau.. tetek kau memang best laa. aku alihkan mulut kat teket kau pulak.. sebelah tetek kau kene ramas,sebelah satu lagi kene isap puting nyaa.. aku nyonyot la cukup2..

Aku buat sebelah je. tak buat dua belah kasi kau tak puas.. (jahat aku ni) pas tu kiss balik molot kau... jilat leherrr.. isap telingaaa... fuhhh kau nyer stimm memang best laa masa aku kolom telinga kau.. kote aku dlm masa yg sama masih di geselkan pada kelentit.. tiba2 kau meraungg... badan kau melentik.. aku tahu kau nak cummm aku pelok kau erat.. dan alih kan kote aku di mulut cipap kau.. sejurus tu terasa kepala aku di renjis air cipap kau.. creeettt creett creeeeetttttt bunyi diaa ada la dlm 3 minit kau nyer cum tuu... aku terpaksa tutup mulut kau dgn mulut aku nak kasi kau diam.. kau memang meraung menjerit giler masa tu.. dlm hati aku kata melepas la nak minum air cipap kau.. tak aku nak kau cumm dgn selesa...besttt... lepas tu kau pon melepek kat dlm pelukan aku.. aku belai2 rambut kau..

Usap2 tetek kau dgn kasih sayang.. kau senyum kat aku... memang lawa kau nii.. sambil2 tu tangan aku sebelah lagi dah mula merayap kat cipap kau.. gesek2 lagi kat situ.. kau dah merengek semulaa.. (memang kuat sex la kau ni.. bertuah aku dapat)... aku ramas cipap kau.. mula2 ramas sloww2.. pas tu kuat sikit2.. pas tu aku ramas maut2 punya.licin je cipap kau masa aku ramas tuu.. maklum laa cipap banyak air.. tu pasal aku ramas kuat2 kau tak sakit pon.. lagi merengek kau ni.. aik.. tangan kau dah kat batang aku.. main2 jari kat tempat kuar air tu.. geli ah.. pas tu kau terus bangun baring atas badan aku buat posisi 69.. mak aiiiihhh... tersergam pemandangan indah cipap di depan mata.. dgn kaler pinnkkk.. pulak2 ada pergerakan kembang kuncup cipap kau tu.. memang tambam giler berdenyut2 je cipap kau.. di belahan bibircipap kau aku nampak ada air yg megalir tak berhenti2.. aku heran... meleleh abih jatuh kat dada aku.. panas je rasa nya.. kau masa tu sedang asyik kolom batang aku.. sedang aku mengelamun dgn panorama indah tu.. kau isap kote aku dgn skill tertinggi.. sambil gigit2 kote aku sambil menonyohkan cipap kau ke muka aku.. abih basah muka aku dgn air kau tuuu..terdengar pulak bunyi cipap kau.. pussssss.. pussshhhhh.. meleleehh lagi air kau..masa kau tenyeh tu laa .. baru la aku sedar rupa2 nya aku tak laksanakan lagi tanggung jawap aku utk jilat cipap kau.. terus aku temukan mulut ku dgn mulut cipap kau.. aku sedutt segala air yg keluar tu.. tangan aku pulak meramas2 bontot kau.. kau menggoyang2kan ponggong kau time aku isap air kau.. semacam memerah segala air yg ada utk aku telan.. sedutan mulut kau di kote ku semakin menjadi2.. air cipap masih keluar mengalir.. aku pulak dah macam nak lemas minum air kau.. naik kenyang perut aku ni.dgn bau cipap kau yg harum tu.. aku rasa tak nak lepas kan muka aku di cipap kauu.. sesekali aku hiduuu kuat2 bau cipap kau.. aku masuk kan lidah kat lubang kencing kau.

Aku masuk kan jugak kat lubang cipap.. abih semua pelusuk tempat kat cipap kau tu aku jelajah dgn lidah aku.. lepas tu aku alih kan lidah ke kelentit kau.. (tangan masih meramas bontot kau sambil satu jari aku dah masuk kat bontot kau.. terkemut2 bontot kau menelan jari aku.. dlm hati aku memang nak kene fuck kat bontot kau ni..) aku mula2 tu jilat sikit2 je kelentit kau.. macam kene tak kene.. dah terangkat angakat dah ponggong kau. aihh.. susah aku nak buat keje nii.. geram la aku.. aku terus la rapat kan cipap kau slruuppppp.. abih kelentit kau kau mulut aku...aku sedut2.. baru padan muka kau... kau dah lepas kan kote aku dahh.. kau meraung lagi.. tangan kau dan merewang2 macam nak pegang sesuatu.. aku teruskan sedutan.. pas tu aku tahu kau nak cummm lagi sekali.. memang yee... aku pon dapat la merasa air cipap kau yg aku idam2 kan tuu.. lazatttt nyeee.. lebih banyak dari tadi kau punya cummm kali nii.. aku tak dapat nak telan semua.. dah la laguu air nya membuak2 plak tuu.. ahhh... sedapp.. kau dah dua kalu cumm.. aku baru sekali je kuar air mani.. aku pusing kan badan kau biar mengiring.. pas tu aku masuk kan kote aku kat bontot kau.. tak lepas.. aku enjut je pelan2.. masuk sikit kepala.. pas tu agak2 dah ok.. aku tusuk lagii sikitt..separuh kote aku tenggelam.. ada lagi separuh nii... kau punya kemut padu.. aku goyang2kan ponggong aku kasi bontot kau serasi dgn kehadiran kote aku ni.. agak2 dah ngam.. aku kalih kan badan kau.. sekarang aku di atas belakang kau sambil kau tonggek kan ponggong kau.. tiga kali enjutt. masuk keempat.. aku tusuk dgn kuat dan pantas.. abih masuk semuaa.. kau mengeluh sedikitt..berkerut dahi kau.. aku ramas tetek kau.. aku amik tangan kau letak kan kat cipap kau.. aku ramas2 kan cipap kau.. kau pon menurutt.. sesekali kau gentil kelentit kau.. aku tumpukan tangan aku pada kedua tetek kau... bila dah rendam agak lama tuu.. aku pon tarik sloww sangat..

Aku tusuk laju2.. baru tusukan ke 5 kau dah cumm lagii.. masa kau cumm aku rendam kote aku dalam2 kat bontot kau... tarasa kemutan bontot kau menyepit kote aku.. (ni kalau dapat kemutan cipap kau lagi la power)... berpinar2 mata aku mehahan nyer.. agak2 kau dah ok.. aku pon main sorong tarik.. lama jugak laa.. (ikut kau la nak sejam ke berapa ke kan... kalau sejam tu kau cumm banyak kali ler..)utk cumm kau yg terakhir tu aku nyer air mani dah di kepala.. kau pulak kemut2 kan kote aku.. aku pon apa lagiii henjutt paling padu sekalii sambil melepas kan benih2 dgn kelajuan 4000 thn cahaya.. fuhhh lelepak aku kat belakang kauu...rilek kajap baru aku kuar kan kote aku... hisss... ada kuning2 skit la kat kote aku.. kene lap nii... aku tengok bontot kau terlopong sekejap.. baru terkatup.. kau dah tertido. aku amik kau aku lap kote aku aku lap bontot kau.. aku jilat2 cipap kau kasi bersih seperti asal.. pas tu aku baring sbelah kau. merangkul kau kucup dahi.. pas tu tidoo.. aku tengok kau senyumm je tido sebelah aku...

Tiba2.. aku rasa cam mimpi je laaa ada org isap2 kote aku.. ingat kan mimpi.. rupa2 nya kau yg isap kote aku.. hihiih.. cerita yg ni kau la pulak sambung.. mana la tahu kau nak buat apa2 yg patut kat aku.. :)

Ok la yer.. aku ni tak tahu lagi nak panggil kau apa.. kau tak kasi tahu aku pulak nama kau aapa..

Aku rasa ntah bila lagi la aku dapat buat cerita2 cam ni kat kau dan nak balas email kau panjang2.. kau buat je la kat aku kalau aku bz pon.. aku akan tulis apa2 yg patut kat kau kalau aku ada kelapangan.. aku bz la. lepas final .. cuti aku akan ada kat umah mak ayah aku.. tak de pc.. lain la kalau kat umah sewa ni.. ada pc sebijik... haa.. utk pengetahuan kau.. aku chat kat cc jer.. kat umah sewa tak de line internet..

Apa lagi nak tulih yer.. mmm kau mintak pasal body aku.. aku ni boleh kata kurus laa tapi tak la kurus kering.. tinggi lebih kurang 170cm.. berat 56kg.. pinggang 27/28 inci cam tu laa.. kira slimm la aku niii.. aku ingat nak senam banyak2 biar taff sikit body aku nii tapi makan kene banyak la pulak.. tengok la cam ner..

Pasal body kau memang power laaa... terliur aku membayangkan nya.. muka tak cun pon tak pe kalau body cam kau niii.. bergetah giler.. tapi kau dah cerita muka kau cam cina.. merah jambu la tuu cipap tu.. hihiih.. aku rasa2 la kalau kau berdiri sebelah aku ada la separas telinga aku kepala kau tu.. kau tak la berat yer.. aku nak buat skill romen sambil dukung kau.. hiiihhi.. mesti bestt.. kalau kau ni cun sangat bulih la buat bini.. alang2 dah romenn.. nanti2 la pulak kita sembang bab kawin nii.. hihiih.. aku memang kalau boleh nak kawin cepat2.. tak tahan laaa.. ni baru nak test dgn kau.. pas tu gian.. kot jumpa dgn org lain pulak.. pas tu org lain lagii.. iskk tak seronok la hidup cam tu..

Ok la kaalau kau nak bincang apa2 dgn aku kau bleh cerita apa sajaa.. aku open jee.. harap kita jadi kawan yg baik..

Lagi satuu aku nak peringat kan... aku nak kau jgn la romen dgn org lain.. aku ni tak pernah romen kau pon tak pernah romen.. elok la sama2 tak pernah.. kalau kau dah pernah sblm jumpa aku.. tah bila2 la pulak nak dapat awek power cam kau yg tak pernah romen..

Iskk.. cipap kau banjir ker?aku pakai seluar jeans ni.. basah la jugak..tak pakai sepender.. aku biasa kalau seluar jean memang tak pakai sepender.. kalau pakai kain pelikat pon tak pakai sepender...

Aku suka je baca kau tulis kau nyer sepender saiz s.. biar ketat.. geram la aku kat cipap kau tu... sebut pasal cipap ni teringatla pulak kat #cipap tu.. aku ingat nak majukan # tu bersama kau.. cuma maslah nye aku ni tak selalu bleh masuk cc.. bayar beb.. kau tak bayar kan kalau masuk cc.. jadi kau je la yg tulung inbait.. kau dah sop tu.. kasi aop kat sapa2 je la.. kalau bulih jgnkasi kat lelaki.. kasi kat pompuan jer.. aku nak # kita tu op2 sumer pompuan.. sebab pompuan ada cipap.. kalau kau nak layan # tu kau layan laa. tapi jgn sampai kau terlepas kat org lain.. menangis la aku..

Mmmm.. kalau nak kasi op bodo kat lelaki ok jugakk.. tak pon kau dera lelaki suruh inbait ke.. dan kau rahsia la pasal hubungaan kita nii.. kecoh2 tak best.. kang org tahu susah laa.. ok la yer.. aku nak tahu pasal bilangan adik beradik kau pulak.. kot kau ada adik pompuan ker... hiihihihh.. jahat la aku ni.. aku sulung.. adik aku ramai kat bawah2 tuu cerita laa apa2 yg patut pasal keluarga kau.. tapi jgn la detail sangat..aku nak tahu latar belakang je..

Kau ni memang best laa siap nak carik kan utk aku cipap lain.. kau memang bulih buat kawan... nanti la kita sembang pasal ni.. apa2 pon urusan kita kene selesai kan dulu.. cipap kau pon aku tak usik lagii.. nak cipap org lain plak..

Aku ni tak balas lagi email kau.. banyak benda aku nak tanya dan nak balas masa baca email kau tadi.. tak pe la lain kali aku tulih lagii...

Jgn marah kalau aku tak leh nakbalas email kau selalu aku bz ler.. ok yer cipap cute... akan ku jilat kelentiitt mu wahai cipap..

Kau melancap cam ner?cerita la kat aku cam ne kau bulih terer melancap niii.. sejak bila?sapa yg ajar.. dan kalau pompuan stim cam ner?nak stim kan pompuan cam ner?ok la babaii

*Aku nak gambar scan kau yg seksi2 skit.. kalau bulih kau pos kan kat aku sepender dan coli kau sepas kau pakai beberapa hari.. aku nak hidu aroma nyer.. kalau tak bulih aku nak kau simpan utk aku kau kasi masa kita jumpa.. *puting tetek kau besar mana?


Nukilan
"Unknown"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan