Rabu, 3 September 2008

Dapat Kak Long

Saje nak cerita kisah lame....
Dulu aku tinggal kat rumah mak angkat aku. Dia ada sorang anak lelaki dan dua orang anak perempuan. Sorang kak long... seksi dan pandai begaye. Sorang lagi tu tomboi tetapi cun jugak.

Aku agak rapat yang tomboi tu tapi kak long ni, bile malam aje pakai baju tido jarang ... aku pun elalu gak perati tapi diam-diam aje le..

Satu malam sedang aku tido dalam bilik, aku lihat terang semacam aje kat ruang tamu... Aku intai dari celah pintu bilik. Peh! Aku lihat kak long sedang tengok cite blue.. sorang-sorang! Kejap-kejap dia pegang cipap die.Basahle tu.. kata hati aku. Aku berdebar debar jugak. Tapi aku tak berani gi kat dekat dekat...

Sampai lah cite tu abis. Aku mematikan diri takut die tahu. Selepas die masuk bilik (biasenya die tidak kunci ), aku tunggu dalam 30 minit..lama gak! Hati aku bedeba-deba, macam nak gi intai ape die buat klepas tengok cite tu. Ake pong beranikan diri. Pelan-pelan aku jalan . Mana lah tahu nanti ahli keluaga lain tau.. mampos aku.

Aku selak daun pintu pelan-pelan. Cehhh... Dia lena tido.Hampeh ! Baru aku nak berpaling.. terperasan lak aku yang die tidor telentang. Sebelah die adik die yang tomboi tu. Aku pun dikuasaai nafsu... teruslah aku gi tengok kat dekat-dekat. Aku latak tang aku atas cipap die. No respon. Ni dah baik. Aku beranikan lagi.. masukkan tangan aku dalam baju die dari bawah. Kini tangan kau atas seluar dalam aje. Peh laju jantung aku tu. Syok pun ade takut pun ade.

Aku cuba selit kat dalam seluar die.. masih berair beb... Aku cari kelentit die, aku usik-usik. Alamak! She's moving.Tak berani aku nak begerak. Aku pun mematikan diri aku. Tangan Aku masih kat cipap die. Lepas tu die diam lagi. Aku pun lagi lah main die punye kelentit. Puhhh Syok giler first time lah katakan...

Lama-lama makin basah pulak. Aku cuba jolok sikit ke dalam, tibe-tibe die tarik punggung die. Bederau darah aku. mampos! kata hati aku.

Die pegang tangan aku. Aku tak tahu cakap ape dah. Dam hati aku, Habislah. Tebayang-bayang apa yang tejadi kalau die bagitau keluarge die. Die tarik aku ke dapur. Die suruh aku duduk atas kerusi. Lepas tu die diam sambil ambil air suam dan minum. Die tanya aku apa yang cuba aku lakukan. Aku takut.. aku pun minta maap. Aku rayu die jangan hebohkan.. Aku macam nak nangis aje.. tetiba dia datang kat aku dan pegang tangan aku lalu diletakkan kat cipapnya. Dia kata die tak marah kalau aku cakap terus terang. Aku diam aje.. takut kalau itu hanya lah jerat semate.

Die lurutkan seluar keciknya sambil menaikkan bajunye ke atas. Hulamak.. nak tesembul mata aku tengok cipap perempuan buat kali pertamanya. Dia suruh aku buat macam dalam bilik tadi. Aku pandang die.. die pejam mata sambil menganggukan kepala.

Akupun ape lagi. terus menggentel... Die mengerang tapi angat pelahan.takut orang lain dengar kot. Aku tak peduli lalu kujilat dan masukkan lidah aku kedalam laur cipap nya. Sedap siot! Tangan dia tarik kain sarong aku ke atas..tepacak lah senjata aku yang memang keras.

Aku tengak die semacam aje. Lepas itu die tolak kepala die.Die cakap "kak long ndak" Tak sempat aku cakap dia terus duduk atas senjata kau dan cuba masukkan ke dalam cipapnya. Susah jugak fikir aku.. tapi aku tak nak tanya. Tetiba senjata aku jadi panas. Dah masuk rupanya... Hmmmmmm sambil lidahnya menjilat bibirnya. Dia terus duduk atas aku sambil menggoyangkan punggungnya.

Shhhh....... ummphhh, itu aje yang keluar dari mulutnya. Aku pun tak tahan jugak. Lalu aku hentak kuat-kuat... dia peluk aku lagi kuat semacam aje. Dalam aku bingung tu, tibe tibe gerakan die tambah laju. Aku jadi tambah sedap..sedap betul! Syurrrr tepancut aku penye dalam cipap die. Die pun berentikan gerakannya sambil memelukaku dengan kuat dan rapat. Lepas tu, dia bangun sambil senyum kat aku. aku tengok kat anu aku ada darah... Aku tak paham.. Kak long kata dia dara lagi.. Die tanya aku puuas tak... aku kata aku nak lagi.

Die terus baring atas lantai. Kali ini aku tak tunggu arahan die .Terus aku masukkan batang aku dalam cipapnya. Peh.... paham-paham le ye..

Malam tu aje kite orang main empat kali.. Aku dah tahan dah ni. Kak long la ni pun tengah hisap batang aku. Peh tak tahan beb.. aku blah dululah..Dah tahan...ok gua chow!


Nukilan
"amin amin"
"are_monlostboyz@hotmail.com"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan